عبدي: امروز خوشحال‎ترين آدم دنيا من هستم!

مربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شادي پس از گل مهدي طارمي گفت اين بازيکن فقط قصد تلافي رفتار بازيکنان النصر در بازي رفت را داشته و هرگز به کسي بي حرمتي نداشته است .تيم فوتبال پرسپوليس امروز چهارشنبه در گروه A رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا موفق شد تيم النصر عربستان را با تک گل دقيقه 61 مهدي طارمي در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي شکست دهد.
حسين عبدي در نشست خبري پايان بازي اظهار کرد: از مردم، مسئولان و تمام بازيکنان که تا پاي جان تلاش کردند و برنامه هاي تيم را اجرا کردند تشکر مي کنم. امروز خوشحال‎ترين آدم دنيا من هستم. بازيکنان از نظر تاکتيکي آماده بودند. امروز يک روز خوب براي فوتبال بود. صاحبان اصلي فوتبال مردم هستند و شما خبرنگاران هم صادقانه کمک مي کنيد. به همه ايرانيان داخل و خارج از کشور تبريک مي گويم.
مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که حضور برانکو ايوانکوويچ را به جاي درخشان چگونه توصيف مي کند، گفت: از کادر فني پرسپوليس، از دايي و از درخشان تشکر مي کنم. فوتبال يک کار تيمي است و ما بايد وظايف خود را انجام دهيم. کادر مديريت کار خودش را انجام مي دهد و ما هم بايد کار خودمان را انجام دهيم. در مورد دستياري من بايد کمي صبر کنيم.
وي افزود: تمرکز من به دليل يکسري عوامل برهم خورد. در آينده در اين خصوص صحبت خواهيم کرد. بچه ها واقعا شايسته بودند. من هم از مسئولان تشکر مي کنم. من سهم کوچکي داشتم چون بچه ها حرف شنوي داشتند. همه در اين پيروزي سهيم هستيم.
خبرنگاري در خصوص مشکل تمام کنندگي پرسپوليس گفت: اين تيم مقابل النصر با بازيکنان چند ميليون يورويي و امکاناتي که بايد از نزديک ببينيد کار بزرگي با بي پولي انجام داد. دو بازيکن اين تيم به کل باشگاه ما مي ارزند. ما موقعيت هاي زيادي داشتيم و اگر فقط يک موقعيت هم داشتيم و آن به گل ختم مي شد کار بزرگي بود. آنها هم موقعيت داشتند اما اندک بود.
عبدي در پايان اظهار کرد: من روز مادر را تبريک مي گويم. در خصوص حرکتي هم که طارمي انجام داد قصد توهين نداشت بلکه قصد تلافي داشت. آنها در بازي رفت گل زدند و شمشير ترسيم کردند و طارمي هم همين کار را کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 22:58 | نویسنده : rouzbeh |